lindilus.blogg.se

Pizza och jobb

Kategori: Livets lilla gång

Igår va det pizzabak och bomber man hemma hos Tin. (Jag vet att man blir fet av pizza) Jag sög ganska stenhårt på spelet, men det var kuligt som en sommarsol i augusti. Efter den lilla sammanstrålningen gled jag över till Rickard as usual och kollade på 27 dresses. Har ju sett bättre kan jag säga, men den var helt ok.

Idag, med sömnlöshet dunkande i pannan, jobbade jag åter på Hornstull. Denna gång med den ytterst trevliga pricken AM, som fnissade lika psykadeliskt som mig. Allt förutom tidningarna var helt ok... hade bara 50 öres diff i kassan. Mkt bra mkt bra!!

Tänkte nog att jag skulle sova nu lite innan träningen så att jag ens orkar pallra mig dit. Är så jävla trött på att åka buss. Det är typ det enda jag gör. Om träningen slutar 22.00 är man hemma typ tidigast halv 12. Ah och så kan det ju va!

Nu har jag gnällt klart..tackar som frågar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: