lindilus.blogg.se

Rännan på mosters hund

Kategori: Livets lilla gång

Heeeeeeeej alla glada och lessna och hej även alla med extremt fula kroppshyddor och sustatusstanker. Däribland är jag inräknad efter ett pass på kära Mariatorget. Var mysigt på något vis att smussla in som en hårdkokt krabba på morgonen och inte finna hela placet smutsigt och crowded med kalsonger och kartonger. I det stora hela var det en fin liten arbetsdag. Hittade dessutom massa roliga pengar att ge till Ricky, som studsade upp och ner av totalitär glädjeförtjusning.

Sitter i stugan och förundras, någonstans ovanför ögonbrynstrakten, över att jag inte har någon träningsvärk från igår. Är jag på väg att dö eller få en allvarlig baciliusksjuka i kroppen??? På spaning i Lindas muskelfibrer lixom!!

Känner även att jag saknar det lilla fulegänget från skolan en väldans massa. Krysso eller kräftis snart så att man får dra er i gylfen lite och kanske, bara kanske, får inhalera er sustatus.

Men nufick jag brådis i badbrallorna... ska städa takrännorna på mosters hund så jag måste rusa. Vi säss!
 
 
 
Kommentarer:

 hatar mig själv.. hatar att aldrig vara fin... hatar hatar hatar... vill typ dö! 
Skrivet av catrin den 27 augusti, 2008 kl. 20:50 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: