lindilus.blogg.se

Sprucket tunnbröd

Kategori: Livets lilla gång

Bristfällig rapportering i byxan kan man tycka och det finns allehanda svar på det som kan ges i utbyte mot en smärre summa pengar eller massage av min bedårande träningsvärk.

Gårdgadens träning var mysig.. att bygga var helt ok och det var nästan, NÄSTAN!!, kul att göra flickis. Dock dog man lite halvt i slutet av alla hopp och fällknivar och jag kan lova att sustatusen inte sjöng söndagspsalmer om julaftons ljuva doft. Men det vädrades snabbt bort då jag satt i centrum i 45 minuter och inväntade bussen. Hann kissa bakom en buske oxå under den tiden och det kan ju vara bra att veta.

Idag vaknade jag till ljudet av Bennys ljuva stämma som meddelade att jag ska jobba klockan 6.00 på Hornstull imorn. Roligare nyheter har man ju fått, men jag ska bita mig i kragen och hoppas att det blir ett så litet fräthål som möjligt.

Jaha, annars då?!?!?! Trion är hemma i landet igen, dom bygger nya hus på andra sidan vägen och jag äter en hemmasnickrad tunnbrödsrulle med torrt sprucket bröd och korv med ketchup. Det var va jag hittade. Muuuuuums!

Joho men jaha.. va tråkigt livet är..vad gör alla??
Beautiful sadness
 
 
 
Kommentarer:

 jag sörjer min skadade blogg ännu! 
Skrivet av catrin den 21 augusti, 2008 kl. 17:11 #
 

 KRYSSNING! trio + trio + trio = triornas trio! När var och hur babe?!?!? ;) 
Skrivet av casilduw den 21 augusti, 2008 kl. 21:30 #
 

 ey va fan.. ska ni på kryssning.. jag ska åka den 28-29... heheh. tänk om vi prickar in samma dag.. CRASSY! 
Skrivet av catrin den 21 augusti, 2008 kl. 22:07 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: