lindilus.blogg.se

Boreface

Kategori: Livets lilla gång

God förmiddag alla fina fiskar och halvätna bulgurmackor!

Usch och fy i kroppen idag vill jag lova...gårdagens träning satte verkligen fart på fibrer och andra molekyler. Just därför är träningsvärken lite grövre än vanligt. Fast egentligen har ju jag typ kronisk träningsvärk som aldrig går bort så detta är väl inte direkt något nytt. Är iaf inte enormt sugen på att köra styrkepasset med Tess idag.

Måste ju även nämna gårdagens glutt av julkalender. På riktigt så va den ju helt ok för att vara en produktion av det senare slaget. Ingenting kan ju såklart slå, the one and only, Greveholm, men rätt underhållande kände jag nog att det va ändå.

Men nej..jag har inget intressant att skiva idag..jag ger upp för tillfället. Sköt er hygien!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: