lindilus.blogg.se

Clownfisk & magmask

Kategori: Livets lilla gång

Sitter i morgondimman omgiven av mina julekalendrar och funderar över livets gång. Jag tycker nog att livet överensstämmer jävligt bra med dagens rim i ICA-kalendern: Äppelskal som tas om hand blir till jord för blomsterland. Tänk er bara hur många söta och oskyldiga clownfiskar du kan rädda genom att slänga äppelskal och övriga mjölkpaket i komposterande områden såsom Skinnys feja.

Hej hej, jag simmar här!

 Idag är det då träning som står på schemat. Bakom ögonbrynens högra rötter gnager farhågorna om att det kmr blir en lite halvt ansträngande träning med typ program over and over. Someone prove me wrong please! Men som den ytterst taggade sportman, på högsta elitinställning, jag är så laddar jag inför kvällen med morotsbröd och 3 små chokladbitar. Känner verkligen energin flöda från stortånageln och uppåt.  

Men nu får ni underhålla er med nåt annat för jag ska ut och äta snö och få maskar i magen. Precis som clownfisken behöver magmasken oxå ett tryggt hem att stilla sin hunger i.

Cya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: