lindilus.blogg.se

Detta är onödigt!

Kategori: Livets lilla gång

Tuff tuff, tuffare tåg får man leta efter.
 
 
Jag är övergiven i stugan och bara för de knackar nödigheten på dörren. Jag är i desperat behov av en toalett, men eftersom Rickard e hos nån granne och fixar med datorer och diverse får jag försöka få tankarna på annat håll. Inte för att han måste hjälpa till att torka mig eller så (hihi) utan för att hans hund äter upp mig om jag går ner till toan. För att stilla mina tankar på nödighet tar jag bloggen och en massa söta bilder till hjälp.
 
 
 
Hittade denna rustifika steppande flodhäst...no wonder att de är mina favoritdjur. Kolla bara så vackert näsan skumpar på den. 
 
 
Hittade även de små söta BubbleBabble-drakarna. Blir man sugen på att spela eller vadå lixom bara sådär ni vet vad jag menar lixom. 
 
 
Nu känner jag att det går lite över styr här... har inte direkt nåt att skriva om. Borde gå och sova då jag ska upp äckligt tidigt och jobba. Usch!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: