lindilus.blogg.se

Länge leve lidandet!

Kategori: Livets lilla gång

Jag är så trött att jag skulle kunna somna med fem ägg under överläppen och tre elefanter i örngottet. Min nacke och rygg har typ gett upp totalt....nåt fel har uppstått och eftersom jag inte kan somna om jag inte kan ligga på höger sida så har jag inte sovit mer än 1 timme inatt.

Alltså var det extra skönt att glida iväg till Pressbyrån imorse och bära bananlådor. Dock anlände en underbar uppenbarelse just som tröttheten flödade som värst. En kvinna i sina bättre år kom inglidandes för att köpa en ask läkerol. (Just nu 2 för 22 eller 3 för 30 på Pressbyrån) Och innan hon gick sa hon: - "Och så vill jag lämna dig lite läsning innan jag går. Det är en bit från bibeln som passar bra i dessa tider med allt lidande." WTF tänkte jag, men greppade häftet med texten: Allt lidande är snart slut! Texten tar bland annat upp de enormt livsviktiga frågorna Varför uppstod lidandet? och Vem har rätt att styra? Ska vi alla träffas torsdag kväll och diskutera detta??? Eller inte..CARE FUCKING FACE!!
 
 
 
Kommentarer:


Allt är dom där homosexuellas fel eller, huh??? hahahhahahhaa... Saknar dig syrris! snart ere jul-ful! Idag får jag skriva in nr 89 för att posta det här inlägget.. ASÅ KÄRLEK ALL AROUND!! 
Skrivet av Catrin den 18 december, 2008 kl. 16:32 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: