lindilus.blogg.se

Magsafter och söta dvärgar

Kategori: Livets lilla gång

Ni minns kanske den afrikanska åkomman jag som skulle infinna sig i min kropp då jag i juletid städade mitt rum. Well...nu är den här, och det störiga är att Rickard bara nån timme innan det bröt ut önskade att han nån gång skulle få se mig riktigt sjuk. Hur som haver kokade pannan som nudlar på en solresa och spyorna haglade så det stod härliga till. Det enda jag försökt stoppa i käften sedan söndag kväll är lite glass, men den fick magen att gurgla värre än en sjösjuk ätstörning. Annars är det vatten och alvedon som fått agera frukost, lunch och middag och det verkar ha hjälpt ganska bra för idag mår jag betydligt finare i både skallben och hjärtmuskulatur.

Häromdagen besöktes djuraffären och vi såg den vackraste lilla varelsen nånsin som krånglade och knåpade med en hög sågspån i ett litet hörn, en liten dvärghamster som va helt miffo och jättesöt. JAG VILL HA EN SÅN!!! Kolla bara på denna film och se hur otroligt bra den skulle passa mig. I'm in love!
 
(videoklippet har försvunnit)
 
Hungrig eller spyfärdig..det är det som är frågan!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: