lindilus.blogg.se

Spears + benvärmare

Kategori: Livets lilla gång

Latitud och kiropraktik i långa rader. Rickard ger små frågor ur Guinnes rekordbok och så ska jag gissa. Mkt lärorikt och Spears är den person flest sökt efter på google. Nu springer alla ut i vinternatten och ylar av lycka över den otroligt pikanta nyheten.

Annars händer inte mkt i den nystädade stugan. Rickard sörplar zingo ur sitt nya sugrör och jag degar i soffan med endast ett par rosa benvärmare på mig. Ja...nästan iaf om man bortser från ICA-kassen och ett paket falukorv.

Imorn är det jobb igen så jag får se till att samla extra mkt superkrafter och motståndskraft om jag inte ska förgås av charmen från den gamle herren som kmr med mackorna på morgonen. Hans närmanden gör både mig och min syster heta som kräftstjärtar i aoli...OR NOT!!! Det kmr bli en jobbig dag helt enkelt.
 
 
 
Kommentarer:


hans närmanden is the shit lixom!!! jihaaa!! 
Skrivet av Catrin den 26 december, 2008 kl. 16:30 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: