lindilus.blogg.se

Stress eller stroke?

Kategori: Livets lilla gång

Heja heja, ut och in i din feja! "Heldagen" på Pessbyrån är över och jag vill lova att jag blev lättad när jag insåg att inte herren med mackorna skulle anlända denna dag. Dock anlände det nog med annat otrevligt folk. Vad är det med julen som gör folk så mkt elakare än vanligt... Kan det vara ozonlagret i symbios med tomtens släde??

Just nu myser jag av ledigheten och lyssnar på McFly. Rickard säger dock att min musik är helt värderrr = värdelös. Förstår inte hur dagens ungdom tänker...men kmr jag på det är ni de första som får veta.

Och kom ihåg: Får du diagnosen stress så kan det lika gärna vara stroke. Piff och puss!
 
 
 
 
Kommentarer:


love u syss! 
Skrivet av catrin den 26 december, 2008 kl. 23:40 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: