lindilus.blogg.se

Surkräm och lök

Kategori: Livets lilla gång

Men fan va krånglig denna jävla blogg ska vara då. Jag känner mig som en pensionär som ska ladda på mobilpengar... och alla som jobbar på PB lär fatta vad jag menar.

Denna helg fylldes med fartfyllda minuter då Charliebarn va och hälsade på i stugan. Chipsfrukost och diverse tequila slang ner i den smala, men ändå vackra kroppen. Därefter bar det av till Chaplins med Anna och Mädiluw för att bland annat få erfara mötet av Leif, självutnämnd kareokeexpert på 50+. Efter att ha skippat chansen att sjunga Vandraren och istället svängt rumpfläsket på dansgolvet kunde vi konstatera att Madde va het på gröten och att killarna tyckte jag va en diva som dansade vidar såfort nn ville trycka in sin peeenis i röööva på mig. Jaja lixom...dramatiskt slut på kvällen va det iaf. Men vi kan väl säga att det gav extra krydda i tillvaron. Love you BIG sistah!

Så tillslut, efter gårdagens enormt krampaktiga knipövningar för röven under fyspasset, va det idag dags att gå tillbax till allvaret på Pressbyrån. Idag fick jag skit för att postkodlotteriet (som vi inte har nåt med att göra) aldrig ger upp med sin reklam. Annars va det en hel del skönt finfolk som vandrade in.

- Haha! Mitt alldeles egna lypsyl!!! (Pojke, 6 år, helt överlycklig och smetade på rejäla mängder).

- Jag brukar säga såhär: Ibland överlever jag och gör jag det kmr jag och hälsar på dig igen med ett vykort från London. (Ytterst gammal gubbe som skulle på semester till England)

Nämen nog med allvar nu.... jag tycker det är dags för lite surkräm och lök. Alla dagar i veckan lixom bara!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: