lindilus.blogg.se

Termometerkrig & brun pudding

Kategori: Livets lilla gång

Just som jag skriver har en vild fight ägt rum i stugan. Jag försökte slita ut en termometer ur munnen på min medmänniska genom att använda min egen mun, då han höll i både mina armar och ben i vild desperation och önskan att få ta sin temp. Är det någon som har en liten fundering om hur det är att leva med en hypokondriker så kan jag nog kanske vara den som sitter inne med ytterst mystifika fakta. Men tro nu inte att det enbart är till det negativa. Man kan ha mkt kul med termometrar och alvedon. <3

Ibland e man ju fan lite avis på de gravida individerna som får äta och svulla utan att de klassas som fetton. Att de kanske spyr upp svullet är ju en annan sak, men ändå. Det är ju inte direkt så att känner mig gulligast i världen när jag sörplar chokladpudding genom sugrör såhär kring midnatt. MEN FAN VA GOTT DET ÄR, HAHA!

God natt!
 
 
 
Kommentarer:


Men lilla syrr, chokladpudding ur sugrör är en mänsklig rättighet, vettunte de!!?? 
Skrivet av catrin den 27 december, 2008 kl. 14:34

Kommentarer


Kommentera inlägget här: