lindilus.blogg.se

Toppar

Kategori: Livets lilla gång

Asså jag skojar inte... våran gran är lika vacker som min mammas julgodis. (Det är inte lite vackert) Efter att mitt val av gran blivit utmobbad av övriga medmänniskor valde vi ändå den eftersom vi då redan skapat någon slags relation till den. Och precis som jag hela tiden i mitt stilla sinne hade föreställt mig blev den gudomligt smäktande och julaktig. Självklart hade vi hysterisk julmusik på i bakgrunden och sen åt vi lasagne. Hehe!

Efter den sedvanliga, och mkt älskade, åkturen med 24:an befann jag mig åter i Torvallas fotdoftande lokaler. Och då en lungkrampande uppvärmning va över va det inte bara svetten som flög åt alla håll. Även byggen tog sig svängar som inte är riktigt ok i sammanhang som dessa. Vi va helt enkelt en aning ur form efter ett bygg-upehåll på minst 3 veckor. WHY GOD WHY??? Maru's basket va dock mkt finemang och det gladde Froid något otroligt. En som kmr sova gott iaf...ska vi ta oss en till på den lr???



Hemlisar efterlyses

Jag måste komma på 3 hemlisar om mig själv innan fredag. Tydligen ska vi på lördagens lagsammankomst öppna våra innersta dörrar och låta informationen flöda i någon slags frågesport. Någon som har några sköna, men icke allt för grova, hemlisar om mig kan väl dela med sig av sin kunskap.

Nu har Rickard kommit på den ytterst asbra idén att vi ska kolla på alla avsnitt av årets julkalender. Har inte sett ett enda avsnitt, vilket är helt i sin ordning då jag är snart 20 år....MEN JA SKITER I DET!!!! Jag tycker iaf att det är ett underbart initiativ till underhållning såhär på söndagskvällens senare hälft.

Men glöm nu för guds skulle inte: Jesusbarnet är äckligt (tycker jag) och grantoppar och cheertoppar är helt olika typer av toppar.

God kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: