lindilus.blogg.se

Bara för att det händer såå mkt!

Kategori: Gymnasietiden

Hej alla som lever!
Jag e halvt död av all firre jag proppat in i käften. Kan inte vara bra, men jag rockar på det ändå! Rockade faktiskt grönt oxå som en duktig liten pingvin.

Idag va det ju en lika rolig skoldag som vanligt. Fåglarna kvitttrar och gräset luktar falukorv.. inte!! Studievägledaren (som jag tycker väldigt mkt mindre bra om) stod och blaja en hel lektion om livet efter detta. Hej och tack för att du ger mig ångest elaka kärring! Får stressfakturer och skört benbrosk av att tänka på the future. ICA är vad jag alltid har sagt..verkar vara inom rimliga areal om man säger så.

Sen klampar dagen på med ännu mer ångestbildande drakar och demoner (underbar tecknad film.. tillsammans med tecknade spindelmannen). ENORMT lång naturlektion..klippa och klistra är inte kul Björn!!! Och bilden tar ju långsamt död på alla nervceller som finns kvar innanför nagelbanden. Typ: blaha blaha, hur vill du lösa problematiseringen med din bild via publikens reaktion. COULD NOOOOOT CARE LESS!

Ikväll e det träning iaf.. lite rädd i muskelfibrerna eftersom det var år och timmar sen jag skuttade runt sist, men det ska bli kul i korken. Ibland är det vågor på havet..ibland inte!!

Mitt diadem luktar lotion!
 
 
 
Kommentarer:

 SHIT, MITT DAMDEM OXO!!! 
Skrivet av cathy patty! den 23 februari, 2008 kl. 00:50 #
 

 Shitt va jag blev sugen pà fisk nu! Längesen jag àt..màste laga det idag, jajjemensan! Pyss o kram till dej lille kalasis! 
Skrivet av Ali den 23 februari, 2008 kl. 14:54 #
 
 

 Hihi!!!! :D :D 
Skrivet av Linda den 23 februari, 2008 kl. 15:00 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: