lindilus.blogg.se

Bluemarks & diverse

Kategori: Livets lilla gång

Hallå i stugans alla hörn!

Gårdagens kväll va givande..iaf enligt mina hjärnceller även om folk försvann lite mystiskt och regnet sprakade bland molnen. Mkt fint momentum när SKin och jag satt i leksaksbilen uppe vid kiss-skolan!

Åter igen går Lindas buss 700 år efter alla andras så att hon måste sitta och prata med nåt jävla äckel med blodspränga ögon. Va iaf roligt när jag klev av bussen och upptäckte att jag suttit på samma buss som Emil och Sander från Tungelsta hela tiden. Det va mkt underligt att se dom utanför sina vanliga territorium. Underligt ögonblick!

Lika kul va det inte att se sin kropp födas på nytt till en storspräckt elefant i morgondimma då vi på dagens träning provade tävlingsdräkterna. Jag är ju inte den nättaste prinsessan om man säger så.. men vi låtsas att vi e fett kexiga så märker ingen valkarnas lite alltför pompösa utsvävningar. :lol: Dräkten matchar ju iaf färgen på mina knän = mögligt blå..eh hehe!
 
 
 
Kommentarer:

 du var fätt thäxxxi! 
Skrivet av casilduw den 24 februari, 2008 kl. 20:16 #
 

 Du kan va thäxxxi din lilla bladlusss! 
Skrivet av Linda den 24 februari,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: