lindilus.blogg.se

C. Blaha

Kategori: Gymnasietiden

Tjobidoooaaah!
Nu har jag gluttat in EM i simhopp (på tv). Lindberg och den där Martina kom 3:a och Elina Egger kom 1:a. Pandamammor á la Sweden. Såg även den där gölliga rumpnissen från igår.. kom tydligen från Österrike och hette C. Blaha. Linda Blaha låter väl jävligt bra?? Gick åt helvete för honom dock.

Men nog om dig nu! Jag har så tråkigt att jag snart kör upp en modifierad elvisp i mina rektala områden. Har packat allt som går att packa och känner inte för att kolla på OC efter att ha suttit 2 timmar framför TV:n. Nu tycker ni säkert att jag ska sätta mig och titta på På Spåret med mina päron, men jag tror faktiskt att jag avstår. Tro det eller ej!

Nu kom en liten brevduva från Anna, som undrar vad som händer ikväll. Nån av er tomtar som vet?? Tänk på att jag åker om några dagar..vi borde susa runt tillsammans.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: