lindilus.blogg.se

Ciderface!

Kategori: Gymnasietiden

Jahaja, där är jag... ciderface!
Gårkvällen va lyckad, iaf för mig eftersom jag varken tappade mobil eller fickplunta. (Anna och Skinny host host) Träffade först Fluffy på bussen med diverse människor och sen Tony och Hugo på Nivå. Satt där och gagga som benlösa gråsparvar. Skin och jag fick fiina nya namn av Mr. Evil: Salinda och Salinky. Även kul när brickorna va slut så vi fick in drickan i en ugnsform, hahaha!

Sen gick vi till Viper (skäms på oss).. med lite äventyr på vägen. Synliga strålar i porten och diverse. Längesen vi va och dansa så vi buggade loss riktigt ordentligt till Sven-Bertils och Vikingarna. Eeeh.. hehe! :lol: När alla klackar va brutna och ännu en mobil blivit borttappad i Vipers luddiga lokaler skuttade vi till Inlagd Donken med nån jävla svans som hette Marcus. Ännu en myspysig busstur hem.. tycker seriöst att det är mysigt att sitta där och guppa. Träffade ännu en gång Fluff med bihang, nu på väg hem. Jag avslutade kvällen på okänd ort utan fallskärm eller nödproviant... :lol:

Idager va det träning igen.. Mucho pain i mina lungor så jag känner att det nog är bäst att ta den där hostmedicinen nu, men jag väntar tills imorn så det blir med balans i tillvaron. Har även nån fet jävla blåmärkskaka i vänstra vaden. Antingen är det en blodpropp eller en enormt fet bristning som uppstått av för mkt shake. Hur som helst så kommer jag garanterat att avlojda inom de närmsta 611 sekunderna om jag inte får klämma på en babianpung. Oooh aah I like it!

Nu måste jag fan duscha innan jag lökar sönder.. fresh!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: