lindilus.blogg.se

Fredagsträning <3

Kategori: Gymnasietiden

Kom precis hem från en söt cheerträning och min rövmuskel krampar som en mås utan hav. Sträckte arslet igår när jag skulle öva dansis. :lol: Tyckte det va kul på tränis idag..tiden gick ovanligt fort. Körde programmet till la musica för första gången och det såg för täääskigt ut. Har även kommit fram till att jag måste börja springa för att orka köra hela skiten. Joggingskor till Grancis frågetecken...

På hemvägen mobbade jag, Patte och Maddu ett gäng fjåårtisar som skulle på gallej!
Fjorta: - Hallå, busshållplatsen på andra sidan..vart ligger den?
Lindilus: - På andra sidan!
Fjorta: - Ja..?
Lindilus: - Ja, den ligger på andra sidan.

- Asså jag svär, han e fan lika stor som mig.
- Oh jävlar.. du e ju rätt köttig om man säger så. :lol:


Har även ätit några nötter och insett att jag skulle vilja ställa upp i en "pistachenötstävling". Skala fortast och så lixom.. finns såna??


Idag mötte jag civilisationen och upptäckte bubblande vatten på äventyrsbadet.... - Hallå, jag kokar upp!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: