lindilus.blogg.se

Ge mig feeeeett!!!!

Kategori: Gymnasietiden

Äh vafan..hej!
Gick inte alltför bra att vara pigg på träningen idag..tyvärr. Höll på att ramla när jag klev på bussen imorse för att min högra rövhalva gav upp lite halvt. :lol: We are apes and we ate too much bananas!

Kollar in lite Chris Brun (brown in english) och den otroligt kexiga Björn Gustafsson när han sjunger sin låt till Carina Berg. Den e gaaaanska jättevacker. Fast egentligen borde jag gå och städa mitt jävla bajsrum nån gång. Ser ut som hej kom och hjälp mig där inne. Börjar lukta korvsoppa snart!

Dietandet går ovanligt bra..bara det att jag e hungrig som en torr pampers-blöja. Längtar enormt till frukosten imorn för då ska jag äta en möglig brödbit med minimal mängd skagenröra på. Skagenröra gör en alltid glad eftersom det är större mängder fett med i bilden. Dagen efter DM ska jag lätt äta pizza och chips! Så är det bara!

Men nu får ni roa er med annat. Gör som jag gjorde i Grancis och hitta en rolig kaktus att sticka hål på så att det rinner vit gegga ur den. Ytterst roande! Detta är kaktusen Johnny som bodde på vårat tak. I miss you!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: