lindilus.blogg.se

Hejdå!

Kategori: Gymnasietiden

Last night in Paris skulle man kunna säga om man e riktigt snuskig i örat, men det e inte jag.. heh! Men det är iaf sista dagen i käre gamla Svedala. Har packat allt nu förutom tvättmedel, Mp3:n, mobilen och den trasiga sandalen jag hittade i Åre 07. Jag fick sitta på väskan som en stor valross och kämpa utav bara helvete för att få igen den. Som vanligt har jag 7 kilo onödigt säkert. Men Åresandalen bara måste jag pressa med mig..den e god att sniffa på när man får hemlängtan! Och det lär jag ju få efter 2 veckor... saknar redan vissa pörsons bara för att lixom. Nästan femtielva tårar när jag sa goodbye till min man Cas, efter en fin taNcolunch.

Eftersom vi måste va på Arlanda och skura golven typ 5 imorn bitti så fundar jag på att inte gå och lägga mig alls. Planen är nog att kolla på OC hela natten och sen sova på le plane. Men eftersom jag är en riktig magnet när det gäller skrikande damp-ungar så lär den planen gå åt helvete. :lol: Eller va säger ni sexy babes.. vet att ni älskar min magnetiska förmåga. (Och nu talar jag inte om rischarmen)

Mor gav mig ett vaniljhjärta eftersom jag inte kmr va hemma på alla hjärtans dag. Vi äter alltid ett sånt då. Det kändes som ett vackert moment måste jag säga. Dock har jag för mig att det är Fettisdagen imorn?? OMFG, missar jag semlorna?? Herregud..livet alltså! (Inte för att jag är the biggest fan of semlor, men locken är goda)

Nehe.. då får man väl ta och sysselsätta sig med nåt innan man får nervösa attacker och börjar kasta Kinavaser omkring sig. Undrar för övrigt hur det gick för Fluffy och hans golden mission. :lol: Jag hejar på grabben.. plus att jag såg hans far idag. Det va mer än beautiful måste jag säga. Haha!

Puss på er alla lintottar och smågrodor. Kanske hör av mig nån gång i framtiden. Annars får ni väl uppsöka psykolog eller så.


Will miss you all! <3
 
 
 
 
Kommentarer:

 Du måste blogga där nere, du får leta med pannlampa efter internetcaféer bara så att du vet!! kommer sakna busskompis nr 1, och vi är ju faktiskt dom partypinglorna som startade upp det hela eller hur? haha.. ha de så skönt och sup inte för mycket;) puss 
Skrivet av änhoe den 04 februari, 2008 kl. 17:42 #
 

 Haha din magnetiska förmåga är underskön! Kmr aldrig glömma vår flygresa i somras när din förmåga gjorde att vi fick det fina barnet Jessica bakom oss. Helt klart det bästa på hela resan =D Saknar dig babe, tänk på oss när du shake:ar på Kasbah <3 
Skrivet av Skin den 04 februari, 2008 kl. 18:52 #
 

 oho locket på semlor är mer än bara lite godis ^^, jag får massa bulldeg i ögat när jag tänker på att du kommer vara borta i flera år från oss (MIG, BARA MIG!) jag får väl sniffa på det vackra mailet varannan timme för att inte avlida av spasmiska sakningar efter min maka *pihi* piiiriously,, <3 LOML!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! buhäää 
Skrivet av casilduw den 04 februari, 2008 kl. 23:16 #
 

 Hej hoj..vad händer här!? Cäs får fan inte skriva kommentarer i min blogg för hennes maka börjar bara böla då! Särskilt efter att ha sett sista avsnittet av OC oxå. Är jag sönderbölad nu berågetecken.. well yes! Svårt att beskriva tårflödet nu faktiskt.. vart är tangenterna?? <3 Jag har allt små söta vänner! 
Skrivet av Linda den 05 februari, 2008 kl. 00:07 #
 

 Sitter här med kulturarna på deras projektarbete. Niklasio reflekterar över nubbens smaklighet och generella existens. Min åsikt - för att det är roligt, man blir ung och snygg! Läste hela resedagboken à la Grancis nyss btw. BULLE I ÖGAT!!!!!!!! Asså, har du diarré? Jag vet inte! KOM HEM LOML! <33333333333333333333333 
Skrivet av casu <3 lindu den 06 februari, 2008 kl. 12:11 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: