lindilus.blogg.se

I\'m back!

Kategori: Gymnasietiden

Hola chachos, här ska bullervallarna bombaderas med exstremt höga skrik och lite andra mobbade ljud. Kom hem vid typ 22 igår och fann att ballarna frös till is och att min blogg icke fungerade. = Vill åka tillbaka ganska megamkt. När planet lyfte igår satt jag och kollade bakåt ända tills jag verkligen inte såg den lövliga ön någe mer. Fick iaf dricka minimjölk och ringa Cas..det duger ju oxå ibland.

Jahapp, hur har vi haft det då?? AAAAAAASBRAAA!! Jobbade på Flamboyan piscina bar och på JB\'s kök&bar. Det sista stället är ju bara för underbart. Papa bear John, lille Dogge och farbror Fredrik som rockar grönt och bjuder på drinks. - Du lyssna..jovisst visst!
Man kan säga att vi har lärt oss allt om sexuella trakasserier och att rocka pommes. :lol:
Dock finns det vackra prickar på Flamboyan oxå: Vackraste Nacho (-Smakar bra ja..med lite pimiento) och snuttiga Norma och Nilla som alltid e sugen på giiioodis. Anna va ju inte alltför trevlig om man säger så, haha! - Det där är mitt!!!

När vi inte häckade runt där gosade vi med våra favorit-marocaner..NOT! Nämen vi luffade runt på hotellet med fetaste poolen och egen terrass på taket. Talk about fried chicken när man låg där tillsammans med kaktusen Johnny. Ingen TV behövdes då man blev underhållen av mannen som ramla nere vid poolen och låg och skrek i sin blodfläck: - Anita, fan det är katastrof..jag förblöder! :lol:
Bodde precis brevi älskade Kasbah så de e klart att vi svängde våra lurviga där några gånger och träffade vackert people: Servitörerna på Rogers, Mr Smiley, stilige killen och de äckliga fransoserna. Vi shopade även loss en del på.. erhm.. några armband och STATUS!!!

Sanna har insett att jag är speciell oxå.. kan vara bra att veta lilla du. Och sen är det oxå bäst att jag går på utsidan..mohaha! Underbart lullig kväll med flygning från murar och diverse bronker i trappa. Den va fin Sanna! - Va har du ätit??....- Det är pasta!
JAG E CP, PÅ ETT BRA SETT!

Megakuligast va det med den feta karnevalen som är där en gng om året. Helt smockat me folk som klätt ut sig till massa skit. Sanna och jag klädde ut oss till: Svenska turister. Knatade ner som 2 överfyllda fladdermöss till Jumbo-center och dansade loss till apanice spansk musik. Dansade med en gammal tant, en zorro, en bäbis och en typ kärleksgud. Mkt vacker, men hade dock cp-vänner..en som ställde sig mitt i the crowd och pissade så det stänkte ända till Las Palmas. Synd att vi missade JB-grabbarnas utklädnader bara.

Sista lediga dagarna häckade vi nere på Playa del Inglés och spelade egenhändigt tillverkade spel och blev nertjatade om Barrunda av den fult klippta ynglingen som påminde rejält om en vuxen Alex Börg. Stekte som panflöjtar och babade i havet. Sista kvällen bjöd JB-grabsen oss på feta middagen. Jag fick såklart min älskade skagenröra. Ganska nice projektarbete måste jag säga.

Lite övernattningar hos folket på JB.. lite Italo & hans kexiga bror Gonzalo..Gretes biljardspel och enormt irriterande skrik...Crispy chicken på Burger King.. Vackermannen Isa.. Sannas face när hon såg kackerlackan under min säng.. Amen, massa kul skit som ingen orkar lyssna på ändå. Skulle bli 7 år långt om jag ska gå in på snuskiga detaljer om huruvida Torleif är homosexuell lr inte. Alla fattar..resan va helt ok! Geggar upp lite köttiga bilder senare i livet. :D

- A smell of pure poisson!

- Brunläger!

- Välkomna på tapas-knyttis i rum 3512. Vi står för underhållningen.

- Me disculpo, pero tuve miedo.
[line]

Oerhört skoj att komma till skolan idag.. såå underhållande att klippa och färglägga små papperslappar som ska föreställa en DNA-remsa. Men lixom va e det som händer?? Cas och jag piffade såklart upp lektionen dock med lite dans, lite inandning av gas och målande av kukar. Blev satans jättelycklig när jag träffade mina små tjompisar. Tror att jag kan ha skrikit lite..fast bara lite! :lol: Har seriöst dampat loss rätt rejält på slutet därborta i saknad av vissa cp-kompanjoner... även om jag har haft Dogge att avreagera mig med. Men LOML är ändå alltid LOML lixom!!!!!

Bara liiite långt inlägg idag, men ni har ju saknat det så jävla mkt så det löser sig nog i soffans alla hörn. Nu ska jag sitta och dega framför datan hela jävla dagen. - Det är biologi!
 
 
 
Kommentarer:

 Memoriiies! Du vet du vad jag kom på? Vad hände med kommentaren jag skrev på ditt förra inlägg? xD Får helt enkelt skylla på att jag är för kort, det kan inte ha något med "hallå femmiljarder drinkar" att göra :D Nejnej... Mm, jovisst visst.. Men det är helt okej. Aaaa! 
Skrivet av Sannilu den 20 februari, 2008 kl. 21:22 #
 

 Haha, ja just fan.. det hade jag glömt bort. Skyller det på Fredriks kola-drink..haha! Jo visst visst! 
Skrivet av Linda den 20 februari, 2008 kl. 22:12 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: