lindilus.blogg.se

Stop and stare!

Kategori: Gymnasietiden

Hey ey ey hey..heiiiii!

E så trött i fingerkotorna och vänstra hjärnhalvan att inspirationen att skriva inte flödar som vanligt. Slutsatsen på det hela är att man borde gå och lägga sig tidigt idag. Va alldeles för jobbigt idag på le training och då byggde vi inte ens. Så idag ska jag städa mitt rum som en duktig pandamamma (mm jovisst) och sen trycka ner facet så djupt i kudden att jag får narkolepsi alla dagar i veckan. Imorn ska jag va pigg på träningen och rocka hårt i de fina knäskydden som ser ut som vita, missbildade sköldpaddor.

Mmm mm mm..Stinky beans! They smell sooooo good!
Snygga armar på folket :lol:


Nu ska jag lyssna in lite One Republic. Seriously, den här sången är vackerhet på riktigt. Han e ju rätt kexig om man säger så
!

 
 
 
 
Kommentarer:

 har du införskaffat knäskydd? ¨- ^ vackert. 
Skrivet av casilduw den 25 februari, 2008 kl. 23:37 #
 

 Dom va redan införskaffade sedan år och dar, men fortfarande vackert though :D Vita cp-sköldpaddor is the shiet! 
Skrivet av Linda den 26 februari, 2008 kl.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: