lindilus.blogg.se

Treiining

Kategori: Gymnasietiden

Lets go cheer elite... träning i 5 timmar idag. Inte alltför jobbigt eftersom våra eleganta och laktosintolerata tränare gav oss, alltför feta apor, fina små raster. Försöker iaf bättra mig på valkfronten..har vart nyttig sen vi provade dräkterna, haha! :lol:

Alla bävrar som heter Linda borde gå och duscha snarast, men det är lixom nästan 6 meter till badrummet och går jag dom kanske 8 barn hinner dö i Afrika för varje steg jag tar. Det känns läskigt så jag skjuter upp det en stund.

Jaha, mer då?? Nån som e gravid?? Allvarligt sjuk?? Inte det nej.. Då får väl jag tacka för idag och avsluta med att säga hur jävla gott det är med skagenröra och räkost på tub. Det är nånting med räkor i gegga. Vi höres!
 
 
 
 
Kommentarer:

 Räkost, fan vad gott det är. Tänk dig, små, konstiga fiskar... i nån form utav kräm. =D 
Skrivet av Sannilu den 01 mars, 2008 kl. 17:02 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: