lindilus.blogg.se

16/1.. världens äckligaste dag

Kategori: Gymnasietiden

Detta va nog fan en av de sämsta dagarna i mitt liv. Borde vart en awesome morgon med de 2 första lektionerna ledigt, men det blev inte riktigt så. Kom till skolan som ett jävla skeppsvrak som legat på havbotten i 1 vecka och 2 dagar. Dessutom tappade jag min mobil i golvet så att skärmen förstördes TOTALT! Den skönaste känslan va ju bruttan som satt vid datorn brevid som uppenbart tyckte det va en roande händelse...eftersom hon skrattade åt det hela. Oh ja, det va ju sååååå kul! Att lämna in den kostar massive, så jag får väl köpa en ny antar jag. Den där mobilen är fan cursed, har bara vart massa skit med den.

Imorn har vi test på USA election process och jag orkar verkligen inte öva. Papprerna ligger i min säng och ruttnar. Vem fan kommer bry sig om det när dom e typ 30? Kommer ha glömt det big time då iaf! Det kmr sluta med att jag "övar lite innan lektionen" imorn. Franskan tänker jag heller inte öva på. Hatar franska..det är nog det fulaste språket i världen. Jävla sliskigt trams..tråkiga lektioner är det oxå.

Och vart fan va du idag Cassandra ???? Fyyy! (L)

Sooo inconsiderate... na na inconsiderate.. no we back!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: