lindilus.blogg.se

9b-dinner

Kategori: Gymnasietiden

Gårdagen va lite smått kaotisk. Eftersom vi inte hade nån träning skulle vi ut på kvällen. Gamla skruttarna från 9:an (Jag, Stina, Frida, Elin, Manne, Stoffe, Alex och Chrille) åt middag på O.Lareys lr vafan det hette. Va faktiskt väldans trevligt och min laxpasta va lövliful. Sen drack jag, Alex och Stina underbara frozzzzen mojitos. Sååå mumsiga! :lol:

Efter middagen skulle vi ut och partaja, men det blev feta komplikationerna. Tyvärr träffade jag inte mina söta små vännur..I\'m sorry. Men ni lär ju ha haft fett kul ändå, hoppas jag. Folk drog typ hem och jag och Stina tänkte hänka på hem till Charlie-barn, men han hade typ somnat eller vafan det nu va, haha. Så jag, Stina och Alex satt hemma hos Stina och åt bulle och kollade på bilder från den "ökända indien-resan".
- När kmr fängelset..jag vill se människor utan framtid. Jag vill se folk som lider.


Idag har mor och far vart borta större delen av dagen = oh ah, I\'m lövin\' it. Dom e alltid hemma lixom så det känns ju alltid lite kul i kolan när man får sitta själv en hel dag och läsa historia. Men nu har mina ben somnat så vi får ta och säga adjö här...
 
 
 
Kommentarer:

 Tequilan glömde du att nämna med påhittiga Alex grapfrukt istället för Citron :D och bullen den gjorde nog susen hihi 
Skrivet av Stina den 27 januari, 2008 kl. 21:09 #
 

 Haha.. ja det hoppade jag över.. folk kan ju ta illa vid sig..haha ;) ;) Det va dock jävligt kul att se hans uppfinningsrikedom :D 
Skrivet av Linda den 29 januari, 2008 kl. 18:17 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: