lindilus.blogg.se

Detest!

Kategori: Gymnasietiden

 
MMmm.. härlig stämning det är här..verkligen mmm! Är man familjens fetto så är man, förlåt så hemskt alla närvarande som tar illa upp! Kanske ska ta och hoppa över middagen.. stoooort lol!

Skulle ha gjort lite läxor, men nu e jag inte riktigt på humör för det. Kollar på McFly istället och blir ännu mer dallrig i hjärtgropen. Some people laugh, some people cry. <3 Den låten är så sjukt underbar. När Jones skriker är det andningsbesvär gånger 15 och hans skratt i slutet is pure magic. Hittade oxå samma video där de låter som små barn = fett söta! Enjoy!



 
Ska glutta fett med OC idag.. annars kmr jag deppa ihop. Höres när magcancern har spridit sig till Ukraina. Hepp!
 
 
 
 
Kommentarer:

 Bästaste loaten <3 och bästaste bruuden (lol) <3 Då tänkte jag mest på dig och inte den vackre Tomold Fletcher (; ehh, nej jag vet inte 
Skrivet av cas den 16 januari, 2008 kl. 14:19 #
 

 Löf u Cäs.. hade b-höft dig in school today. That place is not much utan digo alltså ;) eeeh nej jag vet inte! 
Skrivet av Linda den 16 januari, 2008 kl. 20:13 #
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: