lindilus.blogg.se

Färdigläst!!! :D

Kategori: Gymnasietiden

Wwwwaaaahoooo, jag har läst hela jävla kapitlet nu... jag är värd en klapp på näsan. Pppperiously, jag har läst färdigt..lalala.. Inte för att jag fattar mkt, men ändå. Me have done my best so to speak. (äckel Cambridge-uttryck) :lol: Ska bara göra sid. 10 nu oxå, men det finns värre saker. *host* Cassandras face *host* Mihihiiii! :lol:

Just nu uppmärksammar jag Ramalama Bang Bang som skrultar ut ur högtalarna. Och hur tolkar jag då detta?? Maybe a lot of SYTYCD??? Well yes! Skulle va kul med en ny säsong av det nu känner jag. Men jag har ju iofs ett par 100 avsnitt av OC kvar att kolla på. Hej svarta ringar under ögonen och liggsår i röven!!!

Nåt annat onödigt jag kan skriva?? .. ?? Pandamamma!! Det va fett längesen jag skrev. Och stångsparris!! Hahaa, fina gamla favvo-ord. Nån dag ska jag kolla tillbax på plåtasken och hitta alla roliga ord och grejs vi har använt. Typ Miss Fat Fletchly and so on..

Vill bjuda på lite grön färg idag..eftersom den ska ha en lugnande effekt på oss jordbor. Helt klart lugnande, oh ja, helt klart! And if I need a rythm it\'ll be to my heart I listen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: