lindilus.blogg.se

Firande av studiedag! <3

Kategori: Gymnasietiden

Idag är det det då studiedag.. inte mkt tid har gått åt till studier (ingen än så länge) men det är så det ska vara.

Igår susade vi in till stan föra att fira dagens frihet från helvetesbyggnaden. Jag och de 2 vanliga busarna lunkade först förbi Wokhouse och tog en varsin fin liten drink. Dom smakade ganska mkt piss och killen i baren va sjukt otrevlig. Det enda som höll stämningen uppe va Smootch och gänget.. och det faktum att the geeklords underhåller sig själva så sjukt underbart.
- Nivå varje kväll, lakritsshots och smirnoff ice..party varje helg..hahaha :lol:

Guppade vidare till Gröna jägarn (lol) där vi träffade käre Lukas och hans gölliga vänner. Detta inlägg är förövrigt tillägnat Lukas (som faktiskt läser min blogg ibland) eftersom vi fick joina och han va lite orolig i ögat över min hemkomst sen. Hihiiii! Även Knattarna + Sanna och Anna joinade vår lilla sammankomst. Trots den otroliga värmen hade vi massive med fun. Jag träffade många nya frunds..bla den 70-åriga gubben som bjussa på massa fina saker. (champagne till bordet = jag nöjd i ögat) Även huliganen med långt hår, mannen från indien och den tyska killen som hängde i baren va oerhört intressanta människor. Antons och Freddes kareoke á la BSB va oxå underbar lixom bitchslapen från Cas.

Sedan sprang vi som vilda antiloper under parningstid till After där vi träffade folk från den alltid lika vackra SamSam-klassen. Fick tillslut Affe-Baffe att visa ett litet move och Cas fick sig en liten lektion om jag inte minns helt fel i strumpebandslådan. Det va helt enkelt lika kul som att pissa i en papperskorg. :lol:

Väntan på bussen va extremt mkt roligare än vanligt eftersom jag denna gång slapp vänta själv. Cas och Skinny va plötsligt borta..jag va antagligen upptagen av annat...så jag hänkade hem till Anton som bodde nära och bra. Aja..det va iaf en helt unerbart rolig kväll.. we should do it again sometime alla söta vänner. :lol:

Nu blire fan en massa OC känner jag för det är farligt att bli alldeles för involverad i det verkliga livet. Då kan man få känslosvallningar och sånt. Dock kan jag gå med på att skriva en packlista till Grancis för packlistor är alltid så mysiga. Åker fan om 5 dagar.. hello sunshine!!!
 
 
 
 
Kommentarer:

 Fett roligt vi hade!! Vi måste lätt göra om det snart xD Gnu <3 
Skrivet av Skin den 30 januari, 2008 kl. 17:41 #
 

 Har u kollat biljetterna än! (jobbiga mamman 2 lixom) 
Skrivet av cathy patty! den 31 januari, 2008 kl. 08:37 #
 

 fyllde ut lite av minnesförlusten iallafall. 
Skrivet av axel den 31 januari, 2008 kl. 12:41 #
 

 Glad I could help Axel XD Tin..mor ringer dig idag och babblar lite så ni kan babbla om det då..har nämligen lostat det där numret igen så jag ringer imorn. Lovsir (a) 
Skrivet av Linda den 31 januari, 2008 kl. 17:50 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: