lindilus.blogg.se

Holabandolakväll

Kategori: Gymnasietiden

Är du en riktig holabandolatjej??

Igår träffades då Froid, Skin, Cas och moi hemma hos Casi KLOCKAN 9 PÅ MORGONEN!!!! Sen satte vi igång med vårt HP-rejs. Underbara filmer såklart, men jävlar va dom sliter på en när man stirrar 11,5 timmar i sträck. Helt lövel!
- Vadå fil, men asså seriöst..vadå fil?? Vi har bara youghurt..du kan få olivolja. (Skinny har brytit nageln och ber om en fil. Cas får problem!)
- Hon kommer dö snart! (Frida i egna funderingar)

Piffade oss samtidigt för att direkt, när sista filmisen var färdig, åka in och fira Mäddilu. Burnade iväg till vårt älskade Nivå och blev fetaste gängen, som desvärre splittades lite drastiskt. Some of us gick iaf till Viper Room (ännu en gång) och typ råååååådansade. Man vill ju visa sig duktig inför Stalker. Eller va säger ni mina små kalaspinglor?

Sen, efter en pratsam busstur, skuttade jag hem med Rickard, Klabbe och Charli till hans lilla stuga där jag blev enorm utsatt för råstirr och läskigheter. Sjuk musik på enorm volym och annat tjaffs. Hänkade på Rickardo hem till honom istället och gluttade in has asafnuttiga stuga. Helt trevligt faktiskt, måste jag säga att det va!

Nu vill jag tvätta håret och sova eftersom man aldrig sover nåt när man är med de där jonen. MEN NEJDÅ!!! Linda måste läsa ett fett kapitel i en spansk bok. Har tydligen fått nobelpris och grejor, men det fattar jag fan inte hur det kom sig för man fattar ju inte ens vad namnet på första kapitlet betyder. Trams! Mor har iaf bakat en blåbärspaj som vi ska titta på resten av kvällen. Imorgon börjar allvaret igen, med träningar och diverse.

I\'d t** that :lol:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: