lindilus.blogg.se

Inventering och diverse

Kategori: Gymnasietiden

Nu mår min mor bra..lr hur?? :lol: Stort lol och stort c-face för jag vet nåt som du inte vet!

Idag gick jag upp kl. 5 för att bege mig till Maxi och inventera små söta varor. Den föregående nattens enorma nerkylning har fått mig att må sämre än en kanadensisk sirapsstuvning = jag e sjuk i halsen!
Mycket underhållande jobb va det..att räkna leksaker och filmer och det ena med det tredje. Tänkte mkt på bortskämda barn när jag fiffla med skiten. Helt sjukt va det finns för leksaker nu. En docka för 899 kanske kan vara nåt?? Oh herre!

Nu e jag iaf hemma igen som alla, med nån form av hjärna, har fattat. Ska lyssna på lite jamie Scott nu. Han e så löövli.. är med i Step Up och sjunger oxå. Vackerhet, vackerhet!


Covers e covers dock!
 
 
 
 
 
 
Kommentarer:

 Ni bara kom inlufsande helt plötsligen. :D Trevligt trevligt! Jag stod där vid "hockeyfikan" när ni sa hej. Sen fick jag räkna rostad lök = sanna ville spy. Men 899? Jag slår till direkt! 
Skrivet av Sannilu den 02 januari, 2008 kl. 13:09 #
 

 jag gick faktiskt upp 4.15 och jag har iofs inte gått och lagt mig än... haha, jag står typ och sover ^^ LEGO FOR LIFE! 
Skrivet av BIFF den 02 januari, 2008 kl. 13:23 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: