lindilus.blogg.se

Kitty och skatten..

Kategori: Gymnasietiden

Jaha eeeh jaha.. känns lite som om jag har en kanalj i hjärntrådarna. det har kommit till min kännedom att folk faktiskt läser min blogg. Trodde mest det va Cas och Skin som loggade in 500 ggr om dagen för att göra mig glad (och för att dom inte har något liv). :lol: Lite läskigt i hörnen, men det löser sig alltid..har ju inte fått några brevbomber än så det är lugnt.

Skolan lullar på som om det inte ens har funnits en minstaste dag med lov. Haaallå, vi behöver vila efter lovet. Det är ansträngande att vara ledig så nu behöver vi starta med minst en vecka då vi bara går runt och lär oss allas namn igen och leker ugly lekar. Schazaaam!

Har läxor att göra idag, men engelskan glömde jag i skolan och franskan gör jag aldrig för den e ändå så lame. Bara att säga till Lasse-man att man va lite krasslig i sitt bästa skrivfinger så det blev komplikationer. Så..vad göra istället?? Tror fanimej att jag ska göra lite Trivia...som den nörd jag är. Hehe, me like!

Nu tjaffsas det om ökade skatter..ingen som arbetar längre.. och då får vi betala.. skatter hit och tvillingskatt dit... helt förjävligt! :lol:

Ha det bra i granskogen. Ät inte för mkt blåbär!
 
 
 
Kommentarer:

 menmen jaaag läser ju :\\\'( 
Skrivet av larree den 09 januari, 2008 kl. 18:03 #
 

 Förlåt Larre.. du ska få en till puss imorn som tröst. Så att du kan bli helt galen och vrida di som en mask! Mohaha! 
Skrivet av Linda den 09 januari, 2008 kl. 18:33 #
 

 En dag utan din blogg = en sorglig och hemsk dag i min värld. Haha 
Skrivet av Skins den 09 januari, 2008 kl. 19:33 #
 

 ehh...jag läser också när jag har tid! :P 
Skrivet av Kinesen den 09 januari, 2008 kl. 23:47 #
 

 i agree with sääni. Periously, blev mkt sorgsen igår när du aldrig skrev :\\\'( still hurts! 
Skrivet av cas den 10 januari, 2008 kl. 00:00 #
 

 Huh..har Sän sagt det..hmm.. vart?? Hiahia, glada bollar i melondalen! 
Skrivet av Linda den 10 januari, 2008 kl. 17:39 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: