lindilus.blogg.se

Kvantfysik och kebab...

Kategori: Gymnasietiden

Ont vi har ont, men det går.. dagens största samtalsämne: TRÄNINGSVÄRK!!!!!! Har knåpeliknåpats lite här och var och jag kom med det ytterst smarta uttalandet: Min röv är enorm. Jag syftar då på mängden träningsvärk i mina bakre regioner.

Provet gick fan bättre än förväntat. Ska börja att slappöva varje gång, det verkar fungera lika bra som att plugga på riktigt. Lika härlig va ju inte dagens lunch om man säger så. Vem är det som har uppfunnit fiskbullar och lunchkorv??? Tog några vegetariska plättar och genomled det hela utan större traumatiska besvär.

Psykologin va faktiskt ganska rolig. Jag och Skins hade iaf kul.. sen om tvillingarna hade det är ju en annan sak..hehe! Men nu vet jag iaf vilken typ av man jag vill gifta mig med: En som är blyg, men snäll och som gillar kvantfysik. Glasögon är ett måste!

- En kebab med skurk tack!


Nu när ångesten över provet har lagt sig kommer nästa ångestmoln susande. Ännu ett kapitel i cp-spanska-boken till imorn. Ännu en gång läsa nåt som man fattar 1/4 av och sen g till skolan imorn och veta att man inte kan svara på Vivekas allt annat än intressanta frågor. Men snart e det Gran Canaria som gäller i 2 veckor och då slipper jag alla worn out faces.

Pandamammor, ta er i akt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: