lindilus.blogg.se

Mjäh

Kategori: Gymnasietiden

Hallå i stugan!
Träningsvärken är enorm.. ENORM!!!! Mina lår känns som tyska blodkorvar, som har stekts för länge på grovt hög värme.

Så.. inte mkt att skriva really. Har mest legat och kollat OC, som en äkta nörd. Ska inte följa med ut idag, första gången på typ 100 år. Känns jävligt skönt att bara ligga hemma och dega for ones. Samtidigt får jag krampaktiga känningar i vaden för att det börjar bli lite långtråkigt att inte göra nånting.

Får väl sticka en strumpa lr nåt.. ha en trevlig lördag alla barn!
 
 
 
Kommentarer:

 Börjar rycka lite smått i ögat av rastlöshet nu känner jag.. what to do = prison break 
Skrivet av Skinny den 19 januari, 2008 kl. 17:54 #
 

 jag chillar med O.C här med ^^ fast jag är ju van vid hemma kvällar på helgerna... (notera stora PUNKT PUNKT PUNKT) welcome to my world "/ 
Skrivet av larree den 19 januari, 2008 kl. 21:32 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: