lindilus.blogg.se

Mördeg

Kategori: Gymnasietiden

Noooo.. helgen är slut och det innebär historia-prov the first thing in the morning. Har typ gett upp det hela rätt mkt. Ska läsa boken en gång till tror jag så får vi se vart plåtasken tar mig. (came out wrong) :lol:

Igår degade jag hemma hos Stina. Vi hyrde Isprinsessan i nån liten kiosk i granängsringen där ägaren till butiken tjaffsade med ett gäng poliser samtidigt som han va otroligt charmant mot sina kunder. Har inte polisen nåt annat att göra än att hänga där.. tror knappast det behövdes. Kollade iaf på den där filmen och ja jag vet inte vad jag ska säga. Det va nog bland det lummigaste jag sett. Sen insåg vi att det va en svt-serie vi satt och kollade på. Jag råder er att inte se den om jag säger så. För att kompensera gluttade vi lite på oc oxå innan jag skuttade hem.

Idag va det massive träning från 13-18. Min kropp e ju typ inte frisk på många ställen asså.. måste typ ta den där äckliga hostmedicinen snart. Mörare Maria får man leta efter! Har övat den nya dansen lite halvt mellan U-båtskrigen och kolonialiseringarna. Men nu måste jag nog fan sussa snart..rivss rivss!

- Varför klär hon av sig?? :lol:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: