lindilus.blogg.se

Ny mobil!

Kategori: Gymnasietiden

No tears todaysies! Idag är plåtasken mer polerad om man säger så. Styrka på idrotten och allt va föredömligt som vanligt, kan det va lärarens favoritord frågetecken

Franska-testet gick ju inte alltför bra, men kan räknas som en stor success om man jämför med engelskan. Kärringen är ju helt jävla tota-gaggig. Feta provet om USA\'s valprocess och historia om skiten. När i helvete kommer jag behöva det? Och om vi nu ka kunna det skulle det underlätta om häxan gick igenom det vi ska kunna. SUCK!

Har ny mobil nu iaf (gick fett fort, me know). Känner mig extremt bortskämd faktiskt.. aasfin mobil som jag valde mellan förut. Skulle tagit den med en gång så hade jag sluppit all skit med den andra. Alla mina bilder från den andra e ju borta nu dock.. det känns i hjärtat kan jag tala om. Bilden på Caszn\'s "sup & kram"- tårta och när Sänhoe är myrdrottning med konstig frisyr. Men jag borde verkligen inte klaga alltför mkt..den nya mobilen är för bra för mig. Den kommer vilja ta ut skillsmässa.
 


Har bara ett avsnitt kvar av första säsongen av OC.. vet inte hur jag ska klara kvällen/natten. Kommer få en enorm abstinens i båda hålfoten och kapillärsystemet. Cassandra, du måste ta med säsong 2 imorn! Annars vet jag inte om jag överlever fram till träningen...aight?
 
 
 
Kommentarer:

 Värsta fräsiga mobilen! Är det exakt en sån som du har? Den färgen och allt. Eller det märker jag nog imorgon. Jag har kollat på sista Scrubsavsnittet på säsong 1 nu. Lite ledsen i ögat är jag allt, men har massa bonusisar kvar att njuta till. Vi säss! 
Skrivet av Sannilu den 17 januari, 2008 kl. 18:49 #
 

 Caszn får jag låna första säsongen av OC? jag veet att du vill ;D 
Skrivet av larree den 17 januari, 2008 kl. 21:37 #
 

 lärru, du kan ta den av lindi. jag luktar curry, god natt! 
Skrivet av cas den 17 januari, 2008 kl. 22:41 #
 

 Bortskämda unge!! :P Ny mobil alltså!! 
Skrivet av Kinesen den 17 januari, 2008 kl. 23:34 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: