lindilus.blogg.se

Skrämmande, men inte drastiskt!

Kategori: Gymnasietiden

Hej alla barn nu blir det barnprogram!!!

Nu luktar det tårta igen..Lindilus e glad som en räka med tuberkulos. Det va inget fel med min fiiina mobil. Nåt tjaffs med sim-kortet bara. Jag måste tydligen ta i lite mer med mina biffarmar när jag trycker in det. Nu funkar mobben igen och den ligger här breve och ser så lycklig ut.

Skridskor på idrotten idag och det va nice. Första gången sen förra året = skäms på min rumpstump! Maria, som har treinat konståkning visade några snurrar och så.. jag tycker mkt om sådant!!!

Extremt vackra modeller.. måste ändå säga att Kvik och Fluff håller liite högre klass på skridskor. Söööta!

Efter skolan kråkade jag hem till Tin. Höjdpunkten va helt klart att äta fiskgratäng, haha! Sen hjälpte den lilla bönan mig att färga håret lite sådär halvt. Sved som en skadeskjuten ekorre i huvvet, men det får man tåla. Blev pretty ljust.. inte för att nån här hemma har märkt det. Men jag förlåter dom, dom kan få beundra mig nån annan dag.

Kanske inte syns så bra nej, men det e fan skillnad.

Bussresan hem va lövli. Träffade Sara, Emelie och Elin.. Sassa-Brassa och jag hade precis tjatat om hur sjukt det är att vi aldrig ser varandra när vi bor typ gaaaanska nära. Babblade på om diverse iaf.

Men nu ska vi inte sitta här och spilla smulor i bröstklykan.. Cas har lånat mig säsong 3 av OC on nu jävlar ska det gluttas så ögonfransarna hänger nere vid tårna. God kväller!
 
 
Kommentarer:

 I like my ass på första bilden ;D 
Skrivet av larree den 24 januari, 2008 kl. 22:34 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: