lindilus.blogg.se

Skratta som en kratta!

Kategori: Gymnasietiden

Man ska sova när det är natt!!!! Det vet jag, men jag gör det inte.. jag kollade på OC inatt istället. Så idag har jag vart på bästa fnisshumör..särskilt när jag såg den enorma falaffeln i matsalen. Den smakade bra!

Asså jag får deppiga ryck i snoken.. har suttit och pluggat sen klockan 4. Bara flummat iväg ytterst lite ibland. Spanskaboken går bara inte, har 12 sidor kvar och har ändå läst som en jävla idiot. Rickard har underhållit med att skicka små fakta om världens vara och icke vara. Eeeeh.. nämen typ.. En humla slår 180 slag i sekunden. Kan det verkligen vara möjligt?? Älskar humlor i vilket fall som helst,..så luddiga och surrigt söta.

Vill bara vara färdig med allt så jag kan rusa in i mitt rum och glutta på vackra OC, men nej nej..det är totalitärt förbjudet! Men innan jag återgår till läsandet måste jag bara säga att jag kom på en sak igår. Läste på en kryddburk att den helst ska förvaras mörkt, svalt och torrt. Oftast har man ju lixom kryddorna på spishyllan/fläkten ovanför spisen och där är det
1. Inte mörkt
2. Inte svalt
3. Inte torrt
Betyder detta att vi alla kommer att infekteras och dö av paprikapulver och citronpeppar?? Skulle iofs kunna komma på värre sätt att dö på!

För att avsluta med nåt riktigt trevligt skriver vi: Laxabon, pulver till 1 liter oral lösning = Medel för tarmsköljning. Tack!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: