lindilus.blogg.se

The Fluff\'s gone! :O

Kategori: Gymnasietiden

Ikväll borde jag på allvar gå och lägga mig tidigt.. är så jävla trött idag att jag flåsar ögonen ur mig.

Första dagen i skolan efter lovet va ju inte direkt underbar. Föra tt fira det hela riktigt ordentligt blev det brandalarm. Så myspys att gå ut i den fina vinterluften, utan jacka! Sista CAE-lektionen för all framtid dock = Känns pretty nice. Filosofin och franskan va ju bara det största sömnpillrerna ever. Känner att jag inte orkar sånt här. Men då är det ju tur att vi får så sköna selleribiffar till lunch. Va skulle vi göra utan dom?

Dagens hemskaste nyhet dock är att allas vår favorit-afro-man Fluffy har rakat av sig fluffet. Afrot e borta!!! Va ska vi nu klämma på när vie förtvivlade som trasiga måsar?? Kan ju inte ens kallas för Fluff längre nu. =/ Nä, den tog hårt i hjärtroten!

Har läst färdigt spanskan iaf och gjort den 3 sidor långa diagnosen, som fan kändes rätt lätt. Är jag massive med duktig frågetecken.. svaret är ja!

Tin ska hjälpa mig att beställa le McFly-skivor jag inte har ännu: Motion in the ocean och greatest hits-skivan. Ska bli gos att få dom till den lilla samlingen. Mäddu e även inställd på att åka och kolla på en konsert framöver så vi kollar in lite skit. Me wanna see them, for real!

Nu ska jag duscha ballen av en kamel = jag ska gå och duscha min hamsters springhjul = jag ska duscha med 5 finska bastubadare = nu ska jag gå och duscha. Toodles!
 
 
Kommentarer:

 Jag blev helt och hållet chockat när jag såg zienna!!! :O hans hår...var obeskrivligt. vems hår ska jag ta på nu?? :P 
Skrivet av Kinesen den 07 januari, 2008 kl. 22:55 #
 

 Du kan få ta på mitt hår..eeeh.. haha! 
Skrivet av Linda den 07 januari, 2008 kl. 23:02 #
 

 är det borta ? :O heeeeelt borta??? 
Skrivet av Cliff den 08 januari, 2008 kl. 00:09 #
 

 eh halå... fixade du skivorna eller? ska jag göra det min vakkra bananslända?! 
Skrivet av cathy patty! den 09 januari, 2008 kl. 15:42 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: