lindilus.blogg.se

Fullsmockat

Kategori: Livets lilla gång

Hallå i stugans alla hörn!

Gårdagen var en otroligt händelserik dag för att vara en i mitt liv. Rickard och jag åkte till Fasrta för att försöka hitta en bikini till fetto-mig, men med mina boobs kunde jag ge upp med en gång och istället börja leta efter två svarta sopsäckar att dra över hängpattarna. XD

Sen knatade vi hem till systeris där entusiasmen var på topp på alla håll och kanter. Vi bakade dock en helt duglig sockerkaka och kollade in Tins alla mynt som Rickard tyckte var mkt fantastiska.
- Oooh..ohhii..ohiiio, vad är det??

På väg därifrån mötte vi mannen Roland, som fann omedelbart intresse för Rickard och var helt säkert på att de hade setts förut. - Jag heter Roland, Roland heter jag.

Ännu lite senare satte jag fot på 807:ans, för mig, lite outforskade marker och styrde kosan mot Hagtornsvägen 36. Med mig hde jag en kakluktande Skinny som hade sminkat över vitheten i fejjan. Hos Cas var det fullt ståhej då hon var mitt i packningen till Gotland (som hon avreste till tidigt denna morgon). Toarullar och smurf var förstås det mest bnödvändiga och vem vet om hon ens fick med sig ett par extra underbraller. Shotsglasen var ju tvugna att få plats!!!! Efter att ha kollat på den ultimata filmen Sunes Sommar var det dags att tänka på refrängen och dagen somnade in som en tusenfoting utan fötter.

Idag är det back t normal utan nåt särskilt att göra. Spelat lite fotboll, ätit körsbär o hallon och provat lite nya bikinisar. Har stora problem över vilken jag ska välja här.. men är man get så har man råd att vara fet.

Nämen vafan, lite packlista på det här kanske??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: