lindilus.blogg.se

Grus i ögat!!!

Kategori: Livets lilla gång

My eye, my eye!!!

Nu har vi inlett operation "Komma i fas med tiden inför resan". Därför har vi denna strålande morgon lämnat dunet klockan 9.00 och jag lovar att tröttheten sitter som en smällfet panda mitt i fejorna på oss. Detta inlägg är ett desperat försök att hålla mig vaken istället för att gå till soffan och snarka iväg till önskeskogens land långt bortom drömmens dunbolster.

Senare idag ska Stig föra oss med till Farsta där vi ska växla allehanda pengar och införskaffa (ord á la Froid) diverse förnödigheter, såsom tofflor och solkräm till den manligare av de 2 medresenärerna. Och nej då menar jag faktiskt inte mig denna gång även om så brukar vara fallet.

Antar att det är här våra vägar skiljs åt för stunden, men jag kmr antagligen med vidare info om livets alla krumsprång då jag säkerligen somnar utan sysselsättning.

Eeeeh heeeeej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: