lindilus.blogg.se

Packning

Kategori: Livets lilla gång

Packning inför Rhodos står på schemat denna dag. Jag körde på min vanliga taktik: Skrev en lista och slängde ner allt på den fort som fan utan vikning eller vidare krusiduller. Så i den stora hela pandan e jag färdig med packet. Rickard däremot tycks ha det lite svårare. Jag har gjort en lista till honom oxå som innefattar diverse nödvändigt piff och puff. Fick nyss se innehållet i hans necissär och jag skämtar inte.. den är fan större än hela min packning. :lol: Vem har med sig ögondusch och termometer lixom?? <3 <3 Världens sötaste hypokondriker!!!

Vi har en helt vattentät plan oxå som går ut på att gå upp feting tidigt imorn (kl. 9.00 haha) och på lördag så att vi kommer i fas med flygplansåkande och allt sånt. Planering är mkt viktigt förstår ni.. nåt som jag inte är så jättans van vid. Gulliga gorillor i öster lixom..det kmr bli lika bra som en bäverhydda av finaste ek.

Nu ska jag sväva ut på Internets gröna kullar och måhända plocka ett fyrklöver eller 2. Vi säss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: