lindilus.blogg.se

Resedagboken del 1

Kategori: Resa

Förtrösta ikke mina väl valda undersåtar för jag trampar åter Svensk mark och förpestar omgivningen med min smäktande aura... eeeh. Vi kanske bara ska ta och dela med oss av resedagboken som förts under vår svettiga vistelse på Cypern.
[line]
Geeklords @ Cypern 30/6-7/7 2008
30/6 Avfärd ca. 14.06?
Nu har vi precis åkt från Skinnys residens och sitter alla 3 i ett trångt baksäte. Luftfuktigheten är inte på topp bl.a. till följd av Caszns frukost:
FÖRÅLDRADE FRUKOSTFLINGOR!!!
Sysselsättningen är för ögonblicket att studera en sluta-röka-folder från Apoteket. Nog finns det intressant fakta där, men aromerna är totalt psykadeliska. Vi höres på Arlanda...Eh heeej!

30/6 15.22 Aharlahandaha
Nu har vi anlänt till den eminenta flyglatsen och införskaffat föda som kostade skjortan (som Stenbacka hade sagt). Vi har lagt märke till att vakterna här tycks vara från mer exotiska breddgrader, men ändå verkar de bemästra språket och scanner-apparaterrna med största finess. Både Skin och Linds fick sina, mer eller mindre, välformade bakdelar undersökta av apparater, som även de mest hårdhudade porrskådisarna hade fått dramaturgiska besvär av. I rädsla för brevbomber och hunger tas nu en paus i skrivandet.

30/6 19.42 (Svensk tid,viktigt!) Á la fluugplane
Sugardarling! Mm giiirl! Å, åååh vad kul det är att jag blir slav oftare än Skinny får diarré, i n***rspelet, alltså. Linds och Skin sitter i samma båt, full med rövsvett och Mulan-skämt. Prosit! Flygplanet packar BTW ihop alltefter tiden går (sakta!) och det rullar diverse delar i "mittgången". loool Vi spelar alla n***rspel vi kan komma på och bruttan framför försöker ideligen träffa Skindel i fejjan med stolsryggen. Nu måste Lindi kila iväg till toan och lägga en kabel. Som en riktig dam, ni vet. Vi säs!

1/7 01.38 Hotel Vias!
Efter att, i hysteriska kramper, väntat på att få ta av oss bältena (vilket Cas och Linds gjorde i största symbios) anlände vi till Larnaca med tomma tarmar. Väl på flygplatsen fick vi den psykadeliskt glada nyheten att vi skulle bo i Aia Napa. Nu sitter vi här i vår fetstora lägenhet på hotell Vias som har pool, bar, ligger nära havet OCH typ allt kalasliv. Vi upptäckte just ett pat strippande grabbar på andra sidan. Själva sitter vi på balkongen och käkar Mariekex+vatten. Vi har tagit en nattprommis då vi bl.a. fick åhöra underfin skönsång á la LionKing-grabben nere på hörnet och Linds har redan fått en kackerlackis i håret. dessutom har vi ett getingbo på ballen...det verkar dock inte vara aktivt.

1/7 01:47 Prat om mat
- Vi köper ingen mer mat!
- Nej, max 2 mackor till frukost.
- Jag menar...jag har ju reserver att ta av.

1/7 16:44 På ballen igen
Å herregud, natten! Wilken hetta, det är totalt obeskrivligt. Efter få timmars sömn, störd av oliiidligt warmth och en mongoHund!!!, gled vi ur sängarna i rimlig tid å dygnet. Vi pressade käftarna fulla med räkost och begav oss till poolen där vi solade loss. När tarmpartierna började morra tillagade vi en utomordentlig lunch bestående av nudlar. Det tog ett tag innan vi pallade dra oss ner till "beachen". (nu går Linda o b-ar) Vattnet vart klart som en torsdag hemma i Svedala och vi njöööt helt sjuukt mycket. Efter timmar av lökigt stek och topless-style har vi nu slagit oss ner på ballen igen. Pözz!

Some day 18.19 Hej!
L & S är borta på adapter-äventyr och jag sitter själv i min ensamhet och funderar över livets stora frågor. är himlen verkligen blå eller lever vi i ett övernaturligt Matrix? Tål att täkas på.. återkommer med vidare info senare.

20.08 Same shit ya knooowah!
Vi har ätit makaroner. Ej överkokta!

Det är här jag ska skriva, bara så att jag vet det. "Kinky Kinny" klingar ur Lindas vidöppna käft. Allt annat än fint skulle de flesta säga, men inte vi.
- Inga korvar på pappret.
Linda pratar loss om Cäs stundande B:ea stund. Framtiden är ett hett ämne ikväll för Linda och hon planerar redan trippeldejter och bröllop. Bara så att alla vet är det meningen att man ska trycka en peeenna i adaptern för att den ska funka. Det visade den otrevliga receptionisten oss med ett uttryck i feja som om man gjorde sånt varje dag. Nu är det slut och jag ska återgå till min hardcorebok. <3 Pet i näsan!

1/7 23.00 Partäj!
Såklart sitter sitter vi nu på ballen och myser igen, men denna gång med lite mer % i kroppshyddan. Diverse kortspel, som Linds äger totalt och Skinny är på sitt vanliga neggohumör. - Fan vad jag e på gång nu, säger Cas och grimaserar vilt med korten i hand. "The way I are" i högtalarna och ovissheten om vart vi ska är stor. Tinkewinkey!

23.55 hejhejhey!
Vi sitter och smuttar på ballen. LindSkin dallrade nyss, låren alltså. :) RAAARW! Drinken smakar craaap! "crapface"

2/7 10:56 Återigen gryr dagen..va?
- Ska vi slänga bakisbajset i papperskorgen?
- Det måste vi, annars klåddar det igen och då står vi här utan toalett.

Vi har nu vaknat upp efter en natt badandes i svett. Vi är även lite fundersamma över kalaskvällen igår. Vi alvalde visit på de flesta klubbarna och dansade som tångräkor i riktigt salt saltvatten. helt plötsligt försvann dock alla människor ut på gatorna och det innebar no more shaking for us. Vi får helt enkelt pröva en annan taktik och tid ikväll då de flesta ställerna här verkar ha öppet until sunrise.
- Potter utropar Skinny och kliver samtidigt på ett gäng myror (då vi under natten tycks fått en invasion av just dessa)
- Jag kan torka disken..
- Och jag kan sitta här och titta på när du gör det.
Nu är det FRULLETIME!

2/7 22.21 Gamla kärringar
Dagen har passerat utan större skillnader från igår. Dock har vi just fattat beslutet att vi dissar kalaslivet och sitter på vår käre balle och dricker istället. Blivit gamla frågetecken...Istället för att dansa loss väljer vi att ligga gömda på balkongen och:
1. Kritisera äckeltjejerna på andra sidan som på mest tillgjorda sätt dansar som icke simkunniga katter. Dessutom klämmer de in kroppen i alltför små storlekar.
2. Rimmar på ordet hus...Resultat: humuuuus.
3.Diskutera B***s underliv. Resultat: Det luktar som en gammal grek, som vart död i flera veckor utan att nån hittat honom i hemmet.

Jomen visst...vid våldtäkt är Skinny först på plats då hon bli apatisk av att inte befästa blicken i hardcore-boken. Tjoppi!
2/7 På ballen still/Linda quote1
- Asså jag e såhär eeh...men jag e så mätt att att blir aah.

23:32 again
Caszn förstår inte varför ingen annan får knip i rumpen av toan. Själv har hon ont. =(

Lalala! Skinny föstår inte varör ingen annan är rolig...Är jag lättpåverkad ikv eller? Jag slukar äpple och vi stör så vi får 500 kr i rabatt. Pissi!

23:50 Ehh Lind guote2
Asså jag grät på mig när han kom.."buurrp"! Där kom jag! :) Heeej astaggad

L duote 3:
Kan någon slicka mig? Nööej, jag slickar mig själv

23:58 -Livetärvackert!
Mina shorts är så korta att man ser hela f****n på mig - Skinny. Forts. längre bak.
 
 
 
Kommentarer:

 Finhet på hög nivå! Jag är blek som en panda utan svart päls.. Vad hände med brunheten frågetecken 
Skrivet av Skinny den 09 juli, 2008 kl. 16:02 #
 

 Jaadu.. min e faktiskt ganska bra fortf även om min far tonar ner intrycket en hel del. En hel del att skriva.. vi som tyckte att vi inte skrev nåt i bokfan. XD 
Skrivet av Lindilus den 09 juli, 2008 kl. 16:06 #
 

 Min färg i fejan är typ helt borta, crap-face! Underbart, vissa sidor blir ju verkligen mkt lätt att skriva ner. Wonder why (: 
Skrivet av Skinny den 09 juli, 2008 kl. 16:40 #
 

 skinny, ang brunhet; there never was one! äää fan jag måste B:a :D (; PÖZZ GÖLLRUMPÖR! 
Skrivet av casilduw den 10 juli, 2008 kl. 21:01 #
 

 Pff, there so was! Bättre än din rödlätta kroppshydda iaf. Haha, det är så skönt att slippa knipet i rumpen att du spenderar hela din lediga tid på toan. riiiight? (; 
Skrivet av Skinny den 11 juli, 2008 kl. 11:27 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: