lindilus.blogg.se

Domedags-fredag

Kategori: Livets lilla gång

Begynnelsen av fredagen den 13:e var fylld med torr hals och bakisbajs i överflöd. Sen blev de ett mindre angenämt äventyr, men kära Skinny var med och backade upp via sms. Sen såg Sara, som gick i vår klass förut, med en barnvagn. Arma jänta säger jag bara!

Gårdagen var mycket angenäm må jag säga. Jag börnade iväg till min man Cas och chillade galet (eeu) innan vi skulle in till staden och baka andra bullar. Vi gluttade på My little ponny, Lady Lovely Locks (?) och framförallt lyssnade vi på vacker sång från skogsfamiljerna. Det är det vackraste barnprogrammet ever, men som typ ingen har sett dock.

Sen bar det av till Nivå och jävlar va pommes vi käkade. Gluttande av fotboll var en av sysselsättningarna. Dock fattade vi inte riktigt färgsttningen på lagen. Hipp som happ kom Larre och Kvik och gjorde de fula sällskapet ännu fulare. Mitt bussort fick sig ännu en sugomgång och allt var frid och fröjd.

Nu spelar jag och Ricky fighting-spel och jag håller på att gråta på mig av rädsla. Rädda mig nån!
 
 
 
Kommentarer:

 Ja men äre inte lady lovleylocks som har pixisar i håret?!?!?! 
Skrivet av catrin den 14 juni, 2008 kl. 09:35 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: