lindilus.blogg.se

Frulle frulle...

Kategori: Livets lilla gång

[quote]Frulle frulle every day, it\'s an easy game to play.
Frulle frulle every day, not a very high price to play.[/quote]
Denna extremt vackra melodiska snutt fick nästan Rickard till tårar imorse då jag skulle försöka få upp honom ur sängen för att äta frulle i köket. Det kan inte vara lätt för en mullvadig morgonhatare att vakna upp till mitt psykadeliskt glada morgonhumör.

Men tjaffs och gnabb wont last long here när jag och Tin gör en egen krocket-plan och pillar runt i ett pissmyrebo. Efter det otroligt krävande spelet, som Tin nätt och jämt klarade sig igenom, var det inte mer än rätt att hon fick äga mig och Ricky i alfapet. Mi casa es tu casa lixom!

Nu känner jag såhär alla Geeklords och members of the Trio.. Vi måste besluta om resan så att we can go through with it inom rimliga ramar och utan vidare tjaffs om morötter. Det är dags att vi slutar diskutera tånaglarnas existens i den yttre rymden och istället sätter oss ner och beställa reshelvetet. Och med det sagt vill jag att vi alla har en tyst minut för alla kaffebönor som just i detta ögonblick dör i Bolivia.

När kommer du imorn Cas??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: