lindilus.blogg.se

Införskaffning av nötter

Kategori: Livets lilla gång

Tickipriiiii!
Åter tillbaka vid tangentbordet efter Geeklords räcerinköp på ICA. Vi grabbade tag i det mest nödvändiga i en fart närmast liknad vid ljusets hastighet. Bland annat blev det lite makaroner och nötter och..ja det kan ju vara bra att ha. Allt blev extra mysigt då Cas såg ut att ha böldpest på halsen och Skinny prydde dagen med ett par finfina svettislökar. Jag var perfekt som vanligt. ;) ;)

Nu e jag helt förundrad här.. jag e nästan klar med packningen och det är massa timmar kvar innan man behöver vara färdig och inte en endaste hörna på resväskan har spruckit eller börjat mögla loss. Det enda sakerna som finns kvar på min eminenta (?? huh?) lista är:
-Parfym+deo
-Mp3
-Mobil+laddare
-Kofta
Så då vet ni det..skriv upp för guds skull!

Men nu ska jag för ovanligheternas skull åka till Rickard.. ska ju trots allt vara borta i en vecka så man kan ju åka och peta honom några gånger i pannan för att säga adjö och tack för maten ni vet. Fick t.ex. pasta med pesto där igår och det är ju inte fy skam. Pesto, pasta, pizza och lite karameller. Sånt är livet och nu e inlägget slut för denna gången.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: