lindilus.blogg.se

Nattmacka

Kategori: Livets lilla gång

Hallå alla nattugglor och skafferismygare! Ni ska inte tro att jag själv har vart och rotat i kylen för jag kom nämligen precis hem från en trevlig nattprommis från bussen. Det hände en väldans massa spännande uti natten kan jag meddela. Bland annat såg jag ett gäng killar med en bil. 2 av dem höll på att krångla sig ner i bagageluckan medans den tredje smällde igen luckan över dem och sedan burnade de iväg. Snacka om instänga panikkänslor i vänster näsborre. Men hur som helst vandrade jag stilla hem från bussen.. men ni ska fan inte tro att jag var ensam i mörkret. Det var som om Guds alla små skapelser följde mig i nattdunklet då jag var som mest vilsen och trött. Eeeh, det jag vill säga är att jag såg fett mkt djur. En katt, massa sniglar, en hare, en stor spindel och en överkörd liten fågel (den tyckte jag bäst om).

Kan ju berätta öm gårkvällen oxå nu när jag ändå har spänt upp ögonlocken och värmt upp fingermuskeln. Förutom jag så beträddes Nivå22 av inga mindre än Skinny, Larre, Helena, Kvik, Axl, Jeppe, Sander, Anders och Rappe. Allt började dock med att min fina sko gick sönder i Gullmars så att jag fick lubba runt som en mongolid knubbsäl och fråga efter silvertejp. Men det är tydligen ingen som har det längre så Skinny fick knåpa ihop med vanlig tejp det bästa hon kunde. Tillslut anlände vi iaf till Nivå och slog oss ner vid bordet närmast toan. Aromerna var inte bara underbara kan jag lova. Dock luktade det bra i ciderflaskorna, som jag under större delen av kvällen satt och sniffade i för att plåga mig själv. Och med stora svårigheter lyckades jag att inte dricka en endaste liten mummig droppe på hela kvällen. Istället satt jag och lyssnade på Sander, Rappe och Jeppe som var mer än bara lite berusade i näsroten. Det var faktiskt riktigt underhållande att höra samma svammel over and over. Jävla riksmongon :lol:

På hemvägen träffade vi på Matte i Gullmars.. en Matte som kanske inte visade sig från sin bästa sida...insidan! Det blir svårt att få ut de bilderna ur huvvet, men jag får väl tänka på Lindsay Lohans fejja istället så kanske det går. Kollade på filmen Tonåsliv med henne idag medans Rickard bluttade på elgitarren. Asså jag ogiller den lilla snuskiga skådespelaren starkt och den där filmen var så jävla äckligt äcklig så det finns inte. Men men.. en ny dag i morgon och då ska Geeklords shoppa allehanda brödbitar och nudlepaket tills på måndag.

Tjillevingky!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: