lindilus.blogg.se

Plankan och Linan!

Kategori: Livets lilla gång

Rickard va så bajanödigt att han nyss utropade \'oh shiet\' och sprang ut ur stugan i vildaste galopp. Jag hoppas han hann hela vägen fram..annars blir det jag som sover på soffan idag.

Appropå sova på soffa så tillbringade jag natten i Cassandras mindre väldoftande soffa. Men innan vi skådade varandras fejjor satt jag ensam i hennes rum i typ 30 minuter och fibblade med mobilen. Sen kom jag på att: vafan heeej! Så jag ringde Cas och fick reda på att hon var i Felicias rum mitt emot. Så det var bara att skutta dit och se ful ut.

Gårkvällen fylldes alltså med allehanda idiotier då de 2 fulaste fialottorna i stockholms stad bestämde träff. Först tog vi en inte alltför snabb promenad till Djurgårdsplan och inhandlade diverse snarrebarr och lakritspulver. Detta pulver blev sedan väl omhändertaget med kreditkortet. Finare Lina får man leta efter... filmer finns att avnjutas.

Under promenaden drömde vi om en samsam-fest och försökte planera midsommar utan större framgång. Istället gick vi hem och spelade ölspelet med mjölk..eeeh japp! Innan det var dags att blunda rejält resterande delen av natten kollade vi in en jävla massa youtube-klipp. Pingu när han får smisk till fräsig musik, Tommys ultimata fulgarv och Pippi/Crack-Karlsson.

Till slut kunde inte ens vi bekämpa ögonlockens tyngdlag och vi skuttade i säng efter att ha läst ett par sidor i HP. (Hey why do you think we call us Geeklords?) Just som vi skulle besöka önskeskogen i våra drömmar hördes ett mystiskt ljud från alla delar av rummet.
- Det är nån som duschar??
- Nej. det är nog pappa som använder nån apparat.
Efter en stunds rundvandring i rummet insåg vi att det var datan som satt igång och brumma loss som en strandad val. Mkt märkligt!

- Läntar till Amarula...åh jag hade nåt i naveln!


Hey pretty platt, pretty platt hey hey preetty platt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: