lindilus.blogg.se

Pottertime

Kategori: Livets lilla gång

Men fan vad jag suger på att skriva blogg.. dock är den enkla anledningen att jag inte har befunnit mig hemma i datarummet så ofta på sistens. Och nu är det sommar och allt oxå, men jag ska kämpa som en maläten lovikavante med solsting för att fortsätta att nördblogga 358 ggr om dagen. Här kommer en liten sammanfattning av de senaste nyheterna. Både inrikes, utrikes och ekonomiska börskriser blandat med väder och allehanda debattmusikaliteter.

I fredags var kroppen som en snigel man hällt salt på. (För ni vet väl att mördarsniglar smälter när man heller salt på dom..jag har provat själv) Jag försökte åtgärda Rickys frilla med ett stadigt grepp om saxen och med tålamodet fastspänt under nageltipparna. Jag ser själv tussarna som sticker fram lite här och var, men fan va nöjd jag är. Tycker jag gjorde ett riktigt toppeluring-jobb. Under fredagen kom oxå ångesten flygande som Voldemort då han e på jakt efter käraste Potty-boy. Ångest över att jag slutat skolan och aldrig mer kmr att gå dit. Inte för at jag saknar det direkt, men ångesten finns iaf. Kanske för att man inte kommer se alla underbarisar varje dag och för att man inte är fett misslyckad arbetslös när man går i skolan. Haha!
[line]
Lördagis bestod av lite dopp i havet och solning nere vid Trinntorp..lr tror det var i lördags. Shiet vilken mobbad dag..vart fan tog den vägen??? Jag måste ha inhalerat diverse röksvampar med murkelsås eller petat mig i ögonen med crabsticks för många gånger. Kan även ha varit denna dag vi tittade på den underbara parodin på Sparta. Fnissade som en torkad lök i solsken.. den var riktigt underhållande. Stabilt att jag kommer ihåg vad den hette.
[line]
Men jo.. fan e jag sjuk i huvvet eller. Nu har jag koll på dagarna igen, även om jag är lite förvirrad i ögat. Jesus, detta börjar likna vår resedagbok från Grancis och jag har inte druckit en endaste Smirre. Igår = lördag för alla som inte visste det, så var det långväga utflykt till allas vårt Tungelsta. Jude-Danne hade kalas med bullar och saft och då är ju inte Tyresö sena att komma dit och partaja loss. Även en del cheer-people var där och då föll det sig ju naturligt att vi kastade runt lite med lille Steffolucocus. Dock tappade jag då mitt halsband. Lite sadface, men vad gjorde det när jag blev totalt asfalts-antastad av Cascarus, som är inne i sin allra vildaste parningsmånad. Sedan lugnades tempot ner (not) när Geeklords låg på den extremt sketna minigolfbanan och önskade upp mot stjärnorna. LOL-face! Ricky anslöt sig oxå till minigolfpacket och vi började fundera på om nån har så bred pillesnop att de skulle kunna ha sex med ett golfhål. Om nån vet så meddela mig...
[line]
Idag är det måndag om jag inte tar alldeles för fel. Kan trösta mig med att Cas oxå verkade lite förnumsig i bollen idag och kom helt off time till träningen som började lite kalasknasig tid. Innan, då vi skulle värma upp, låg vi på gräsmattan och letade fyrklöver. Helt sjukt tursam gräsmatta för jag hittade 3 och Norén hittade 2. Dock hjälpte inte det laget något vidare. Folk föll som furor i hård motvind, Linda körde en läpp á la Caszn och Elin ser ut som ringaren i Notre Dame. Jessica hade dock gudarna på sin sida och körde kick-dubbel med tillhörande ljudeffekter.

Nu sitter jag här i fulestugan och har tvingat The Hunk att kolla på Harry Potter med mig. Det tillhör allmänbildningen att ha sett alla 7. Men ikväll börjar vi från början och gluttar på minstaste sötingstrollkarlisarna. :D

Tjihopp!
 
 
 
 
Kommentarer:

 O när ska vi leka hade du tänkt!!!??? *surar med suraste bita på läpp o knyta händerna rakt ner-stil* 
Skrivet av C den 09 juni, 2008 kl. 11:25 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: