lindilus.blogg.se

Sims2

Kategori: Livets lilla gång

Håkan Hellström på TV och jag spyr.. spyr även av att Ricky svullar pizza här brevid när jag försöker vara nyttig. Är hungrig som en jävla brunbjörn.

Igår va Geeklords inne i staden och tittade på bio och gick på allehanda andra små uppdrag. Vi gluttade på Sex and the city. Helt okej film och jag fnissade järnet under flygplanscenen då choklad svullas i enorma mängder. Kände väl igen mig i tjockis-stylen. Och efter filmtitten åt vi allehanda nudlar och sen for vi till centrum för att köpa choklé, sitta i krukor och ta en titt i leksaksaffären som sig bör.

Idag har jag spelat Sims2 HELA dagen. Har alla tilläggspaketen och grejor här så det är helt enormt kul. Mina ögon ser ut som 2 datorskärmar med tuberkulos.

Imorn ska jag upp och passa Tins lägenhet medans balkoninstruktörer kommer och reparerar. Frågan e bara om det är mig eller reparatörerna lägenheten behöver passas från/för/av/i/på. Eeeeh heeeej! Upp 06.45 imorn = ännu mer tuberkulos i ögonen.

Vi säss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: