lindilus.blogg.se

Sjung om Lindas lyckliga dag

Kategori: Livets lilla gång

Asså det här är en av de bättre dagarna i mitt liv känner jag nu sådär på en höft eller kanske 2,5 centimeters avgasrör från en väl förbrukad Volvo V70. Som ni som förstår förstår så blev det hallonbåtar idag. Happy news lixom man bah va!?!

Vaknade tidigt och släpade en grovt sjuk Rickard till tandläkaren. På bussen dit fick han dessutom migrän så han fick struppla runt som en gammal gubbe. Stackars lille Buppis så sjuk så sjuk. Men eftersom han e en apakexig viking med fin form på skallen, arisk knöl och allt det där så klarar han sig nog utan större men. Lots of löv and flower power.

Sen börnade jag hem hit och fuckade solen totalt och satte mig vid datan istället som förr i tiden. Håller på att lägga över alla bilder till mailen eftersom cd-enheten på datan packat ihop som en vulkan under Judas ena knäskålsparti. Så håll er i hatten Geeklords för snart kan det hända att det dimper ner en och en annan e-uggla i inkorgen. Tog mig en liten springtur och pumpade musklerna i takt med Justin Timberlakes lena stämband.

Happy news number 2 idag är att det äntligen går att kommentera på käre bloggisen igen. ÄNTLIGEN!! Det har fan inte riktigt varit samma grej utan Skinnys ständiga plippande på tangenterna och andra utspridda notes om livet och dess mening i undre kvarter. Så nu vet ni det och jag e glad och allt det där ni vet.

Glad nyhet nummer 3 är så glad att man vill mangla magen i en tvättsstuga i Kärrtorp. Det är fan nästan så att jag beställer tid på studs.. så kan jag tvätta kläderna som jag ska packa ner samtidigt. För på måndag åker Geeklords till Cypern. PÅ MÅNDAG! Tinis hjälpte mig att fixa resan idag och allt e lika bakat som en bulle på Pressbyrån. Nu behöver vi bara packa och köpa nudlar. Me are happy in the eyes!

Senare ikväller ska jag för första gången beträda Nivå utan att insupa allehanda läckerheter, då dricka inte ingår i nyttighetsreglerna. Tror bestämt att Larre nämnde något om Rålis oxå så vi får se vad slutdestinationen blir. Personligen skulle jag önska att det blir en klamydiasmittad tunnelbana i Kairo, men av egen erfarenhet vet jag att man inte alltid får som man önskar.

Twinkewinkle!
 
 
 
 
 
Kommentarer:

 Ja alkoholen e fan svårast o va utan när man e på diet, allvarligt talat.... 
Skrivet av catrin den 27 juni, 2008 kl. 18:14 #
 

 WEEAGLE!!! Lycka i ögonen och tårna, vi åker på måndag!!! AAAH 
Skrivet av Skinny den 27 juni, 2008 kl. 18:48 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: